Onze huisregels

Om u meer inzicht te geven in onze werkwijze willen wij onderstaande 'huisregels' met u delen:

Nota’s

Al onze vorderingen worden overgedragen aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties en werkt inmiddels voor meer dan 4000 (para-)medici. Uw nota (factuur) van ons ontvangt u dus via hen. Heeft u vragen over uw nota(s) neem dan contact op met Infomedics op telefoonnummer 036-2031900.

Betaling van uw nota

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen, ook wanneer de zorgverzekeraar de nota nog niet aan u heeft vergoed. Mocht dit termijn overschreden worden dan zijn zij wettelijk gerechtigd de nodige maatregelen te nemen.

Begrotingen

U zult van ons een begroting ontvangen als het behandelplan boven de 250 euro uitkomt.

Wijziging gegevens

U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig doorgeven van wijzigingen in uw gegevens. Bijvoorbeeld een verandering van zorgverzekeraar, adres of telefoonnummer. Wijzigingen kunt u per brief, e-mail, telefonisch of bij ons op de praktijk doorgeven.

Privacyverklaring

Uw privacy wordt door Tandartspraktijk Lorsheijd gerespecteerd. Wij streven ernaar om uw privacy zo goed mogelijk te waarborgen en zullen vertrouwelijk omgaan met de informatie die u bij ons aanlevert. Bij de verwerking van persoonsgegevens nemen wij de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy in acht. Klik hier om onze privacyverklaring in te zien.

Nakomen van afspraken

Er wordt van u verwacht dat u uw afspraken nakomt. Indien dit niet lukt verzoeken wij u dit tenminste 24 uur van te voren door te geven, zodat wij de mogelijkheid hebben de voor u gereserveerde tijd aan een andere patiënt aan te bieden. Doet u dit niet, dan zijn wij genoodzaakt kosten van de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk.

Het te laat komen voor een afspraak

Probeer op tijd aanwezig te zijn voor uw afspraak, bij te laat verschijnen is het mogelijk dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid.

Aansprakelijkheid

Waak over uw eigendommen. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal en/of verlies van uw eigendommen.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om u naar tevredenheid te behandelen. Vindt u dat wij u onjuist, onvolledig of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld hebben, laat het ons weten (klik hier). Wij leggen u graag persoonlijk uit waarom we bepaalde zaken op een bepaalde manier doen of gedaan hebben. Wanneer u na deze uitleg nog niet tevreden bent, zoeken we eventueel samen met u naar een oplossing.